lauantai 8. joulukuuta 2012

8. joulukuuta: Olen onnellinen


Bratislava 2012

...koska saan juuri tällä hetkellä viettää aikaani minulle tärkeiden ihmisten kanssa

...koska minulla on aivan loistava, ihana, mahtava ja mukavan haasteellinen työ ja työpaikka

...koska minulla on maailman paras aviomies, pikkusisko, äiti, isä ja koira

...koska minulla on myös muutama aito ja rakas ystävä, joita en vaihtaisi tusinaan itseään ajattelevia ja kelkkansa kääntäviä mukakavereita

...koska elämä tuntuu nyt rullaavan yhtä tasaisesti kuin Slovakian junat raiteillaan


Nürnberg 2012

...koska joulu on tulossa

...koska joulunalla kuulee kaikkialla joululauluja

...ja koska kaikilla ihmisillä on tämän kuukauden ajan hyvä, ystävällinen ja lämmin mieli


Wien 2012

...koska olen tänä vuonna matkustanut paljon
sekä nähnyt sellaisia paikkoja ja tapahtumia, joista olisin aiemmin voinut vain uneksia

...koska tulevalle vuodelle on varattu jo pari matkaa

...koska kesän lomareissukohdekin alkaa olla pikkuhiljaa selvillä

...koska odotan innolla tulevaa vuotta ja sen tuomia haasteita



Olen myös onnellinen siitä, että meillä on maailman paras koira! Niin hassu, leikkisä ja tottelevainen, pieni, lumivalkoinen otus. Mitenhän osaisimme elää ilman Lumpparia?

1 kommentti: