torstai 17. marraskuuta 2011

Jouluntaikaa äitin kaapissa



Ihan pakko jakaa tämä hassu juttu teidänkin kanssa. Kuulin eilen nimittäin hauskan tarinan 2.-luokkalaisen pojan suusta.

Oppilas kertoi: "Ope mä eilen löysin mun äitin kaapista mun viimevuotisen joulupukinkirjeen. Ajatella, vaikka mä olen vasta 8-vuotias, mäkin voin jo unohdella asioita. Mun on nimittäin ollut pakko viime vuonna unohtaa lähettää se joulupukinkirje Korvatunturille, kun ei se muuten mun äitin kaapissa olisi ollut."

Tähän minä sanoin: "Mitäs sä aiot tehdä kirjeelle?"

Oppilas vastasi: "No mä luin sen kirjeen läpi ja lähetän sen uudelleen. Mun äiti nimittäin pakottaa kirjoittamaan kaksi kirjettä joulupukille, niin nyt mun tarvii kirjoittaa enää vaan yks. Ja mun toiveetki on yhä samat: haluan sen lentokoneen, jonka mainoksen näin sillon viime vuonna telkkarissa."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti