lauantai 4. syyskuuta 2010

Sisustustyylitesti



Intouduin aamuvarhain tekemään sisustustyylitestin. Sen tulokset kertoivat minun olevan modernin linjan kannattaja. Testin mukaan kokonaisuudessaan pidän raikkaasta, puhtaasta, sileästä ja avarasta tilan yleisilmeestä. Jokainen sisustuksen elementti on valittu harkiten, kuin taiteen osana, ja minä rakastan miniamalistista tunnelmaa jokaisessa asuntomme huoneessa. Huonekaluissa arvostan puhtaita ja geometrisiä linjoja. Värien osalta olen avoin ja käytän värejä korosteena. Sisustustyylini salaisuus on kuitenkin siisteys: pitääkseen tilan avarana minun pitää huolehtia elämisen jäljet piiloon.



Sisustuksessani materiaalin laatu ja tyylikkyys ovat yhtä tärkeässä roolissa kuin sisustuselementin ulkonäkö. Minun tyyliini sisältyvätkin muovi, teräs, kromi, lasi ja puu. Erityisesti pidän akaasiapuusta sen tumman värin vuoksi. Kivimateriaaleista suosin joko hyvin tummia tai vaaleita sävyjä.



Värien osalta sisustukseeni kuuluvat puhtaat värit, joiden tarkoituksena on tuoda seinille ja huonekaluille kohokohtia sekä draamaa. Seinien osalta sisustuksessani suositaan vaaleita sävyjä, jolloin värikkäät sisustuselementit korostuvat.



Tilasuunnittelulla haluan tuoda tilaan viihtyisyyttä ja riittävästi istumapaikkoja, mutta en koskaan niin paljon, että tila täyttyisi liikaa. Huonekalujen tehtävänä on olla enemmänkin osa taiteellista kokonaisuutta kuin pelkkä sohva tai tuoli.

(Kuvalähteet: http://www.sproost.com/)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti